Saturday, December 25, 2010

HaNtU ThAiLAnd..~_^ (Jai Rao)

Dalam beberapa hari nie,aku banyak menghabiskan masa menonton citer 'Jai Rao'...citer nie dah lama kuar,tp aku baru nonton..hihihi..citer Jai Rao nie mengisahkan sepasang kekasih yang berpisah lama dan akhirnya mereka bertemu,.,,namun,p'vic(hero) nak balas dendam ke aoey(heroin) yang tinggalkan dia selama 8 tahun..namun,dendam xjadi dendam coz mereka masih lagi menyimpan perasaan yang sama....love story nie sangat22 menarik..ada sedih+sakit hati+kelakar+hepy+bahagia..huhuhuuh..ni dia hero heroin citer jai rao...jeng2


cantik,kan ?hehehe..entah napew,menjak dua menjak nie,aku dah kemaruk ngn citer thailand...dah xblh nak diselamatkan ag...sebenarnya,,love story thai memang lain dari yang lain..coz plot diorang memang xblh nak jangka..hakhakkk..mcm citer dependent of love,my apple my eye,chain of love dan sawang biang (sweing being)..entah btol ke tidak ejaan tue..heheheh:))
berbalik pada citer Jai Rao,aoey sangat tabah hadapi dendam dari p'vic yang cuba menyakitkan hati dia,tp dia still bertahan walaupun dia ada penyakit leukimia..sangat sedih.namun at the end,mereka still lagi bersama walaupun aoey hilang ingatan kerana komplikasi mengandung. aoey tidak boleh makan ubat leukimia kerana mengandung dan itu adalah satu pengorbanan yang sangat besar bagi aku...dia pertaruhkan nyawa untuk memberi kebahagiaan kepada p'vic..anak diorang sangt comeyyyy.citer nie memang sedih....aku pon xtahan giler tgk movie nie dgn adik aku (jgn bagi kuar air mata)....
citer ni mengajar aku setiap kehidupan mempunyai kesedihan dan kegembiraan..setiap orang berhak mendapat kebahagiaan dalam hidup dan tidak semestinya penderitaan dan kesedihan akan membawa keburukan dalam kehidupan seseorang....

setakat ini sahaja yang aku nak ceritakan tentang love story,'Jai Rao' yang bagi aku amat menarik..memang best biler tgk citer nie..hehehe..promote kejap yerk..bagi aku,,aoey dan p'vic pasangan yang sangat comeyy dan cute (ya Allah,,tolonglah aku,aku dah giler ngn citer nie)..hehehehe...




No comments: