Monday, December 13, 2010

perlu ke couple sekarang ???

itulah persoalan yng kerap singgah dalam benak aku...bukan apa,pergi mana-mana pon mesti orang tanya
1- bila nak kahwin?
2-dah ada pakwe belom ?
kadang-kadang pening nak jawab,kalu xda,mesti pandang sinis.....choi sangat2.....
memang xdinafikan,perasaan ingin menyayangi dan disayangi memang ada...namun,aku tidak terfikir pon nak bercouple....umi dan abah pon xpernah paksa aku.....






kawan-kawan aku memang ramai yang ber couple,namun hati ini masih tidak terbuka untuk semua itu,mungkin kerana aku takut kecewa,,,,kecewa dikhianati atau harapan yng aku sandarkan pada si dia hancur...mungkin...
aku cuba untuk control pergaulan aku agar aku tidak terlalu mendedahkan diri ini dengan kaum adam....
harpaan aku,agar aku dapat setia ngn bakal suami aku..insyaallah....


dalam dunia hari ini...ramai sangat yang bercouple,,aku harap mereka dapat kekal hingga akhir hayat..carilah keredhaan Allah kerana dengan keredhaanNya kita akan beroleh ketenangan didunia dan akhirat...
cintakan bunga akan layu,
cintakan manusia akan mati.,
cintakan Allah kekal abadi,,,
cinta yang tidak akan dikhianati dan dikecewakan sampai bila2....


semoga kita semua akan beroleh jodoh dari Allah..
jodoh yng akan membawa jalan menuju Jannatul Naim....
yang kekal abadi...amin..~_^


No comments: