Friday, September 30, 2011

Intake baru TRADESY..~peace~

Assalamualaikum...
apa khabar semua?da solat belum?korang lagi comel kalau dihiasi dgn mekap wudhu'..hehe
sebelum ak menutup tirai hari ni,aku nak cerita sikit pasal hidup aku yang agak terumbang-ambing minggu ini..sibuk sikit...cerita nie da lama,cuma aku saje je nak cari point untuk kusutkan lagi blog aku nie...
minggu ini <27 september 2011> ada pengambilan ahli baru kelab tradesy...so,sebagai ketua ajk informasi dan penerbitan tradesy,haruslah sibuk untuk hari tersebut. dan alhamdulillah,kelab tradesy menerima banyak permohonan baru..terbaaaeekk...ak bersyukur pada Allah atas rahmat yng diberikan...Allah banyk mempermudahkan kerja aku selama ini...alhamdulillah....






2 comments:

shida ida said...

gambar aku xde pown...

si penglipur lara said...

alolo...cory lar cik shida ida..aku pilih random jew...xpew,gmbr ko ada dlm lappy ak ...huhu