Friday, January 18, 2013

Pot luck day with mr syed Faizal.. ^__^

Assalamualaikum WBT..
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :)

apa khabar kawan2?lamanya kita tidak berjumpa,kan?masing-masing ada hal tersendiri,,sebelum lupa,SALAM JUMAAT semua..pada kaum adam,selamat menunaikan solat jumaat,,sila lah buat beberapa sunnah baginda,moga beroleh pahala dan sentiasa bersama Rasulluallah :)

emmm,,lama pulak rasanya aku tidak conteng2 blog aku nih,,alhamdulillah,masih diberikan peluang untuk bernafas,peluang untuk menatap dunia ini..dan alhamdulillah,Gcap program already 4 weeks,going to be 5 weeks,,siyesly,masa berlalu begitu cepat...dan aku sememangnya tidak sedar semuanya sudah berlalu..teringat lagi masa mula2 aku pergi taklimat..semua orang aku tak kenal..kecuali farah [my good friend].. :)

Nanti dalan next post,aku akan details kan pasal Gcap ni ea..terlalu banyak untuk diceritakan sebab setiap hari aku akan belajar something new even tough i know it before,but then in this program,i can feel it..about friendship,,soft skill,, life and many thing..very interesting!haha

dalam Gcap ni,selalu jugaklah kitorang buat pot luck a.k.a bekwah [baru 2x]..haha,,buat makan2,kitorang bawak makanan then share and change the food each others..seronok sangat,coz mereka semua murah hati..geng lelaki dan perempuan semuanya sporting..:)

semalam 170113,last day with mr syed faizal,one of the best trainer in osman affan smart study,,hampir seminggu++ kami berkampung bersama mr syed..alang2,we celebrate him with small party,,juz for him..dan sememangnya kami enjoy..pot luck sangat best!!sebab save bajet makan untuk sehari,,hahaha


















ha....inilah K.A.M.I=keluarga bahagia Gcap Group 2,Batch 3&4..semuanya sporting+wonderful..i can see lot of improvement among us from many aspect [it may make us be different+unique+cute+handsome] ~motippp??~haha..moga semua ini akan sentiasa konsisten..amin :)
tak sempat nak upload gambar lain,banyak sngt gmbr,just select randomly:)
oklah,,setakat itu je kot nak citer..nanti kalau ada cerita best,nanti post lain..
dalam hidup ini,banyak perkara yang tidak terjangka namun semua itu pasti ada hikmah kerana yakinlah Allah Maha Mengetahui..
undur diri dulu,,adios!!
Salam Jumaat ^_______________^
assalamualaikum,have a nice day !!


No comments: