Monday, June 20, 2011

Result Oh Result

Assalamualaikum...
akhirnya keputusan aku keluar jugak hari nie...terima kasih kat roomate sebab ingatkan aku pasal result tue...alhamdulillah,aku lulus semuanya...dan aku sangat bersyukur aku xda paper yang nak kena repeat atau repair...alhamdulullah,terima kasih,ya Allah....
aku sangat risau untuk result semester ini,aku tak fokus sangat dalam pelajaran aku...aku lebih banyak habiskan masa degan projek-projek yang nak kena run...sampai aku abaikan pelajaran aku...dan aku sangat bersyukur Allah telah menyedarkan aku,bahawa aku datang universiti untuk belajar...mencari kejayaan adalah matlamat aku....memenuhi harapan dan impian umi dan abah aku....alhamdulillah,Allah telah kembalikan aku ke pangkal jalan....
dan minggu lepas result adik aku keluar jugak..tp dia budak asasi UM,,,dan alhamdulillah,result dia pun sangat baik..aku dapat melihat senyuman umi dan abah aku..alhamdulillah,
semua ini adalah milik Allah...siapalah aku untuk berbangga dengan semua ini sedangkan apa yang aku dapat hanyalah pinjaman semata-mata....semoga aku dapat tingkatkan lagi keputusan aku semestr depan...amin....

nota penaja -> semoga kawan-kawan aku diluar sana juga memperoleh keputusan yang baik...setiap apa yang diberikanNya pasti ada kebaikan tertentu....:))

No comments: