Saturday, June 11, 2011

~SeLaMaT pEnGanTiN bArU~

Assalamualaikum...
bosannyer..haish...pening

hye..bosannyer dok umah...umi and abah keluar pergi hntr adik balik hostel..biasalah cuti sekolah dah nak habis..bila bosan2 macam nie..mula lah aku merayap ke facebook kawan-kawan aku...emm,ramai rupanya kawan aku dah nak kahwin,nak tunang pun ramai...aiseh..jeles tengok diorang pakai baju cantik-cantik,tapi aku xpergi pun sebab tak da kenderaan..pastu,malas pulak nak pergi shopping hadiah...hehehe....
apa pun,,,selamat bertunang dan selamat pengantin baru pada semua kawan-kawan aku yang dah selamat bertunang dan berkahwin.....aku??hehe..lambat lagi kot..kadang-kadang aku malas nak pergi kenduri sebab nanti aku akan dihujani macam-macam soalan yang aku malas nak tembak,,,

selamat pengantin baru...moga dapat menjalankan tanggungjawab dalam alam rumah tangga dengan baik..layarilah alam perkahwinan dengan baik dan bijaksana...hehee..macam da pro jer..sebenarnya..aku just copy and paste jer nasihat dari umi aku ke cousin aku yang bakal jadi pengantin tak lama lagi...hehe...tiba-tiba macam ngeri pulak nak kahwin..





nota penaja:
selamat makan nasi kenduri...jimat beras kat rumah aku..hari-hari pergi makan kenduri..kadang-kadang pergi makan jerk,umi aku yang jumpa dengan pengantin..senang kerja,,,...hehehehe...akhir kata.....selamat menjadi raja sehari..bahagia selalu..:)..<3
cantik x...purple+putih=sweet..hehe

macam agak mewah....

No comments: