Saturday, June 23, 2012

~ceritera KAMI 1~

Assalamualaikum..
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

lepas 25 jun 2012,berakhirlah tanggungjawab aku sebagai pelajar UUM,3 tahun aku di UUM mengutip ilmu dan pengalaman untuk dijadikan kenangan..tak lupa pada kelab yang aku sangat sayangi 'TRADESY' sebab dari situ ak belajar semuanya..syok dapat keluarga baru di UUM..daripada TRADESY,aku belajar untuk terus bangkit dan belajar..


bersama senior Tradesy..ketika semester 2..alolo,comeynya..

bersama adik2 dan kawan2 tradesy..Terukir de bintang..program terakhir bersama tradesy...ketika semester 6..
lepas ni..aku akan melangkah ke alam praktika..
alo,,,lepas ni dah xboleh merasa masuk kelas lambat..berebut naik bas..
stay up malam untuk siapkan assignment..kalut dengan banyak program...paling penting,lepas ni da xdengar orang panggil ekpong!

sedihnya..bila tengok kawan2 packing barang nak balik rumah..
selama 3 tahun kami berkawan...mengenal erti persahabatan..
ada manis..ada pahit..ada tawar..ada masin..
semua ada..
bila lah lagi kami nak berjumpa dan bergelak ketawa..
nanti rumet aku balik awal 2 hari dari aku..
mcm mana nak harung hidup sorang2 dalam bilik??
KAMI !! dari semester 1- semester 6 kami bersama...

rumet aku yng sentiasa bersama selama 3 tahun



wawa..@_@..
dah terasa kesayuan di hati ini..nanti sorang2 pergi...
aku nak pergi jugak..
tapi aku kena tunggu dulu coz ada urusan xsettle lagi..
pejam celik pejam celik,tinggal berapa hari je lagi aku nak pergi dari uum..
3 tahun sekejap sangat..
alhamdulillah,aku dapat mengenali ramai kawan yang comel+cute+baik+bnyk mulut
terima kasih Allah atas pertemuan ini...


even gmbr ni xjelas..tp aku suka..masing2 penuh dgn kasih sayang..like!

angah..biha..mimi..shida je yng tertggl..hehe..seriously,gonna miss u all!

kami berempat!semoga pertemua yang sebentar ini kekal abadi..amin..

kami di KFC..ketika semester 4..makan+gelak..syok..!

 banyak gmbr yang tak 'ter'upload..
mana2 yang aku jumpa,nanti aku upload balik ea..
nanti balik umah,mesti rindu nak dtg uum
p/s: jangan marah taw gambar yang tak da..nanti kalu aku jumpa,insyaallah aku upload lain...aku sentiasa akan doakan semua kawan2 aku..

ok..sampai sini dulu.bnyak lagi menda yang aku nak kongsikan..
tapi kena fokus kat satu paper je lagi..
satu je lagi..
tapi mcm mana nak study bila tgk orang heret beg balik umah..
sedih ngat eh..terasa sayu..
moga Allah kuatkan aku..amin

malam bersama kak zieana dan kawan2 yang comel..windu!

nota akhir : pada kawan2 aku yang dah nak balik kampung,jangan lupa jumpa aku taw!jom pakat serang bilik aku..aku sentiasa menanti korang..semoga persahabatan kita kekal abadi..mcm biasa,kalu kahwin,WAJIB jemput taw..hehe,,panjang umur kita jmpa lagi..gonna mizz all the moment wif u..nanti jangan lupa "EKPONG" ek...hehe..
LAGI PENTING-->jangan sesekali lupakan aku!haha..wajib..simpan aku kemas2 dalam ingatan korang taw..alololo,,tacing la pulak..hehe

2 comments:

diary misz shida said...

gonna miss u 2... :)

0330 said...

so sweet :) jangan sedih2 eh kak. setiiap pertemuan ada perpisahan. cuma semuanya terletak pada kita sama ada nak kekalkan kenangan itu ataupun tak :D selalu2 la contact. insya Allah. berkekalan.
keep in touch!