Saturday, December 29, 2012

my cousin's wedding~251212~

Assalamualaikum WBT..

apa khabar?semoga sihat selalu,,minggu nie antara the busy week for me lah,,ada GCAP [nanti aku story lain] pastu something big happen on 251212..alhamdulillah,akhirnya,selamat jugak cousin aku kawen on that day,,malam sebelum tu,aku jatuh dalam bilik air,,sakit!!tapi,sebab excited lebih aku xberapa nak sakit lagi time tu,,huhu

next day,251212 aku jadi pengapit kepada pengantin perempuan,,huahuua,,,konon nak amik berkat,,tapi aku rasa memang dah terlebih berkat dah,,haha,,


ha,,ni beberapa gambar masa mula2 aku dan sakinah pergi sambut pengantin lelaki,,since,aku dan dia sama umur,,soalan standard : awak bila lagi nak menjemput nih??: tulah soalan yg paling best sekali,,haha,,

tapi yang paling best time dapat jumpa kawan lama,,siyesly,,aku memang dah xcam langsung diorang kot..menjerit sakan aku..cancel nak jadi ayu aritu,,haha,,terkejut+tergamam+excited=cancel nak jadi ayu,,hahaha




seronok pun seronok jugak,hampir seharian aku berkampung kat rumah mak long aku,,haha,,tu pon lepas dijemput abah,kalu tak,memang lambatlah baliknya,,,
alhamdulillah,ramai dah kawan2 dan sepupu aku selamat bina masjid..how lovely :)
xpe,perjalanan jodoh setiap orang adalah berbeza..sebab tu jodoh setiap orang berbeza kerana setiap orang mempunyai kehidupan yang berbeza..hahahha. got it?
sekarang ni,aku nak fokus on my life dulu..right now,i'm doing training class juz for graduated student [aku punyer special case]..haha

oklah,,ucapan special dedicate to the bridge n groom :

barakallahuma :).. may Allah bless all of you,,take care each other and face the challenges wisely..keep smiling :)

maaf,gambar kabur..tp nmpk seri pengantin,kan..haha

 
akhir sekali,,biarlah gambar berbicara..seronok tengok cousin  dah kahwin..alhamdulilah,semoga Allah menjaga mereka hingga ke jannah..amin.. :)


No comments: