Tuesday, July 9, 2013

pening @_@

Assalamualaikum..
apa kabor semua?moga semuanya sihat dlm lindungan Allah..
alhamdulillah,hampir seminggu bkrja sebagai hr exect di giant petaling jaya,memang memenatkan..tp bnyk menda baru yng aku pelajari,,to fresh grad,pliz take note,apa yng kita belajar xkan sama dengan dunia pekerjaan..even aku hrm student,tp aku still kena blajar bnyk menda..di uni dulu,hanyalah satu guidance untuk aku,,,emmmm,,,

dan petang tadi,aku dapat kol yng aku dapat offer untuk pg intebiu under shell..ya Allah!!!terkejut sngt!entah mcm mana aku blh dpt,,intebiu je pon..excited sudeh..huahua

hepy sngt smpi aku terus kol umi aku,,umi pulop hbs hebohkan..malu!..dan ujian datang bila email aku xblh bukak..adoyai!penat!email aku kena lock lar pulop!dah lar besok last date bg responds..emmm,pening @_@

kalu blh buka email,tandanya ada rezeki lar tu..kalu xblh kena redha lar,kan..aku pon penat dah nak keja dgn swasta nie,,dikerah tenaga selagi blh..sesuai lar gaji dgn usaha kita..kesian pulop kat umi+abah sebab mcm terlalu mengharap lar pulop..

tolong doakan aku,,moga Allah tunjukkan jalan yng betul dan diredhai Allah,,pening sangat..huahua :(
oklah,nak tidoq dulu,,besok nak kerja pulop..moga hari besok lebih baik dr semlm..aamin..
kalu ada rezeki,adalah,kan??kadang2 apa yng kita plan,xsemestinya berjalan dgn smooth..tabah+redha..
assalamualaikum..

No comments: