Monday, February 11, 2013

31 JAN 2013 *AWESOME DAY!! *


Assalamualaikum..
Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang ^_^

alhamdulillah,aku selamat berumur 23 tahun pada 31 jan 2013..alhamdulillah,terima kasih Allah diatas setiap nafas dan kehidupan yang Engkau berikan pada aku..sesungguhnya,,hanya padaMu aku kembali..terima kasih pada umi dan abh kerana menjaga kakak dengan baik,selama 23 tahun...terlalu banyak kerenah si anak ini..terima kasih!hanya Allah mampu membalas jasa kalian..
dan...terima kasih pada kawan2 yang sentiasa alert dengan tarikh keramat ini..sentiasa ada doa dan wish dr kawan2..alhamdulillah..

dan!!tahun ini,,31 januari 2013 adalah wonderful day..history day bagi aku..sebab first time masuk muzium sejak aku hidup..ini pon sebab mr hanis [trainer gcap] suruh pergi sana,,,ada task sikit..kalu x,xmoo lah aku..huahuaaa..then,,aku di prank dengan dahsyat oleh kawan2 gcap aku dan trainers gcap aku [mr hanis n mr syed]..berkilo2 tepung depa dok kasi..huahua..memang dahsyat,,tp seronok sngt!teringat zaman uni dulu..windu!!

kawan2 saya yng giler2..haha :P

aduh!pedih!

selepas menjadi pancake

ketika di hadapan muzium


actually,310113 jugak hari last day dalam gcap..tacing ngt wase..sedih pon ada..lepas ni,konpem xda gosip2 comey,tegur2,galak2 sama ngn kawan2..setiap orang dah ada kehidupan masing2..pergi mencari cita-cita masing2..last day bersama mr hanis dan mr syed jugak..bnyk jugak knangan yang tersimpan bersama..sebab dengan diorang lebih lama berbanding dengan mr osman dan mr redzuan..they are awesome!!haha,,






sebenarnya,perasaan aku hari itu agak campur baur..gembira+sedih+sebak+sayu+happy= ???..entahlah,sememangnya gcap memberi satu kenangan manis dalam hidup aku..semua orang adalah kawan2,xda puak2,geng2..masing2 boleh bekerja bersama2..lelaki dan perempuan boleh bekerja bersama...emm,,kadang2 rindu jugak dgn member2 aku di uum..sesungguhnya,dalam usia 23 tahun..Allah telah memberi banyak kenangan manis pada aku..pahit pun ada..masam pun ada..Allah itu Maha Adill .. :)



pada tahun ini,insyaAllah aku nak buat wish aku..[magic pen ]..apa yng aku nak capai sebelum usia 24 tahun pada 31 jan 2014 [short tem]..dan wish aku sebelum usia 30 tahun [long term] *moga Allah panjangkan umurku..*aamiiinn ..

sekarang,aku kena aktifkan mood job hunter aku..nak cari kerja,nak cari duit...nak tolong keluarga aku..masih banyak tanggungjawab yng aku kena tunaikan dulu..setiap orang ada kehidupan masing2,kan...masing ada cita2 tersendiri,,ada persepsi masing2 dan masing2 ada jodoh masing2..last sekali,semuanya akan kembali pada Yang Maha Satu,Allah...


No comments: