Wednesday, February 2, 2011

sekarang udah tua...~ngehehehe~

happy birthday to you...
happy birthday to you...
happy birthday to bihah....
HAPPY BIRTHDAY to you...~_~
sweet 21th my dear...:)






hari nie (31 jan 2011) genap 21 tahun aku menjadi anak kepada ibu bapaku, genap 21 tahun aku menjadi hambaNYA dan genap 21 tahun aku menjadi kakak kepada adik-adikku,,,,
pejam celik,pejam celik aku sudah meningkat dewasa...rasa macam xpercaya pulak...ingat lagi tima mintak lolipop ngn umi,,selalu merengek mintak dibelikan doll,jalan kaki ke sekolah time standard one...huhhuhu...sekarang,alhamdullillah,aku sudah melangkah ke alam remaja....
terlalu banyak pengalaman yang aku dapat dalam hidup ini..namun,semua ini masih tidak cukup untuk aku memahami apakah maksud kehidupan...satu perkataan yang mengandungi banyak makna dan erti...
dalam banyak wish yng aku dapat,aku terharu dengan ucapan umi aku 
'kakak,jadilah anak yang baik,hamba yang beriman dan yang paling penting insan yang mampu menbahagiakan orang lain di masa hadapan,,,ingat,hidup ini tidak selalunya indah dan tidak selalunya pahit'...nasihat yang sangat memberi kesan pada hati ini..menunjukkan kehidupan sebenarnya mempunyai banyak asam garam yang perlu ditelan...huhuuhu..tiba2 touching pulak,,
selain tue,aku nak mengucapkan tima kacih sangat kat my dear roomate,nieza dan semua kawan2 aku coz buat sambutan yang paling best dalam dunia...dengan kek yang mahal (kek choct truffel) sangat sedap,sampai aku rasa sayang nak bg diorang makan..huhuhu





ini dia kek choct truffel tue...wah,,sodap bebenor walau tgk dalam pic pon..hehehe..mekacih korang !!!!!!!!!!!!!!!! dan ini ialah hadiah dari kawan2 aku pulak,,ada beg duet,coklat cadbury (my favourite),frame gmbr dan kad befday...




apa pon,dalam hari yng bersejarah ini,,aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI JADI KE 21 buatku diriku ini...moga aku dapat menjadi anak yang solehah buat umi dan abah,jadi hamba yang beriman pada Allah,jadi pelajar yng cemerlang,kawan yang baik dan paling penting,insan yang berguna...~_~


moga Allah sentiasa merahmati buat diriku,keluargaku,kawan2ku dan seluruh umat Islam walau dimana mereka berada....sesungguhnya hanya pada Allah kita datang dan hanya pada Allah kita kembalikan....happy birthday...sweet 21th..:)



No comments: