Wednesday, April 13, 2011

~LovE fOr mE ~????

Assalamualaikum dunia ~_~


rasanyer dah lama xupdate pasal blog nie...nasib baik bukan barang,kalu x,mesti da nampak berhabuk punyer...bulan nie sibuk sangat dengan assignment yng kena submit,,,projek yang kena run tp pa pon life must be go on..hehehe..sekarang nie kat UUM masing-masing sibuk nak add drop paper untuk sem depan...line busy sangat...biler time add drop,masing-masing mesti da jadi cm orng tua...berkerut-kerut muka,kelas full lar,xblh masuk portal lar....line busy lar...sampai ada jugak yng ponteng kelas satu hari sebab nak add drop paper untuk sem depan....hahahaa..kelako pulak....tp semua nie mesti jadik kenangan untuk kita satu hari nnti....






aku nak citer sikit sal jodoh sebenarnya....entah kenapa,semenjak dua nie ramai pulak tanya aku sal pakwe makwe,tunang kawen nie....ada kawan aku da nak melangsungkan perkhwinan dah hujung tahun nie...sepupu aku pon xlama lagi...aku ???hehehe...selalu kena tanya...xpaham aku..macam lar aku nie dah umur 25+..haish...pening2..~xsuka22~..@_@


bagi aku,jodoh tue ditangan tuhan (ayat orang pasrah)..hakhak....:))..bagi aku,kalu time belajar,kita belajar dulu..bukan aku nak salahkan orang bercouple tp yng tue prinsip aku..aku hormat kawan2 aku yng da pakwe makwe nie..lagipon,seronok tgk kawan2 bahagia,setiap hari senyum sampai kat telinga...tp alhamdulillah,setakat nie aku masih dengan pendirian aku...hehehehe..




so,bagi kawan2 aku yang masih m'persoalkan pasal jodoh nie..aku harap jawapan aku nie dapat memuaskan hati korang..hehehhe...kalu ikut mulut orang,,,xpernah berhenti persoalan yng ada..da pakwe blom ?biler nak kawen ?biler da kawen,biler nak dapat anak ?biler da dapat anak ?biler anak nak kawen..hehehehehehe...memang hidup ini umpama roda..xpernah berhenti pusing mengikut aturan Allah...buat member aku yng bercouple,semoga bahagia selalu..xmo gaduh2,,,senyum selalu...


semoga Allah sentiasa memelihara hidup kita semua...perjalanan hidup ini masih panjang,selesaikan mana yng penting,,,bagi aku,,kadang2 hidup ini membuatkan kita akan memangis sesaat,namun hidup juga akan membuatkan kita ketawa uuntuk beberapa minit...dengan kata lain,,dalam hidup ini semua perisa ada..manis,masam,pahit,masin...tapi atas kita how to manage it..paling,kita kena bergantung pada tali yang kuat iaitu Allah...setiap saat,ingatlah padaNya supaya kita tidak tersasar di jalan yng salah....akhir kata,have a nice SMILE,have a nice DAY,have a nice LIFE...senyum selalu,,sihat selalu...amin...~_~...




No comments: