Thursday, April 28, 2011

happiness+sadness....@_@

Assalamualaikum...~_~


sudah lama rasanyer aku xmenjenguk blog aku nie..hehehe...minggu nie sanagt busy dengan presentation.assignment,dan preparation untuk nak exam....alhamdulillah,setakat presentation yng aku buat,semuanya dapat pujian dari lecturer aku...alhamdulillah,,banyak kegembiraan yng dikurniakan oleh Nya...namun,jgn cepat melatah kerana setiap pemberian adalah dariNya...dan semua assignment aku sudah selesai selamat submit dekat lecturer....
namun,ingatlah dalam kegembiraan pasti ada kesedihan dan dalam kelapangan pasti ada kesempitan...Allah tidak akan membiarkan hambaNya leka dan lalai dengan nikmat yang diberikan,lantas ujian dan dugaan diberikan tanda kasih sayangNya pada hambaNya....aku sedih bila hampir 6 bulan tidak menatap wajah umi dan abah aku..bermain dengan adik-adik aku....mungkin homesick nie muncul bila aku tgk ramai kawan aku balik kampung time study week....teringat masakan umi,,,teringat gurauan dgn adik2,...teringat nasihat daripada abah....rindunya!!...tp aku kena kuat,,coz time table final exam aku padat....kalu aku balik,confirm2 aku xstudy even buku depan mata.....selain tue,,aku xthu mana silap aku...ada orang tidak berpuas hati dgn aku dan menabur bermacam kata....sudah menjadi lumrah manusia tidak mampu memuaskan hati semua manusia....dan kata-kata itu sangat menusuk hati dan jiwa aku....mungkin inilah ujian yng aku harus menghadapi dariNya....tiada sebab melainkan untuk melatih kesabaran  aku,,,

.................................................................+++++++++++...........................................................................

...sekarang aku nak wish HAPPY BRTHDAY to my ABAH....


happy birthday to u...
happy berthday to u...
happy birthday to abah..
happy berthday to u....


tiada apa yng mampu dikata selain,semoga Allah sentiasa melindungimu dan merahamtimu selalu....terima kasih kerana menjadi seorang abah yng baik pada kami semua....banyak pengorbanan yng kami tidak balas kecuali hanya Allah sahaja yng mampu membalasnya...macam kata orang,,sayang ibu tunjuk-tunjukkan....kasih ayah simpan-simpankan (lebih kurang lar)..hahahha....


akhir kata...sweet 47th to my abah,,,,bahagia selalu....senyum selalu....@_@


No comments: