Wednesday, March 2, 2011

Assalamualaikum dunia..:))

Assalamualaikum dunia....
rasanyer dah lama sangat aku xupdate blog nie..aku terlampau sibuk dengan projek2 kat universiti aku nie....sebenarnya aku da pegang jawatan pengarah projek dlm satu projek di u aku....dari satu baru aku thu betapa payahnya nak jadi seorang ketua..terlalu payah...terlalu banyak kerenah dan ragam dari orang lain...aku terlampau sibuk sampai aku kekurangan berat badan beberapa kilo....sedih sangat...aku nie jenis pmpn berbadan  kecik,,bila berat badan jatuh,,aku jadi risau..xmo kena anaroxia...xthu nak wat cm ner ag....


sebenarnya..dalam hidup nie kiter perlu bertolak ansur antara satu sama lain....if everyone blame each other,so where the solution ?blame each other is something aku paling xsuka....kenapa mesti nak blame orng n xmo blame dri sendiri....kerana xda orang dlm dunia sanggup nak terima kesalahan diri sendiri....kecuali somone yng btol2 baik n berfikiran terbuka....ntah naper mlm nie aku emosi sikit...eh,bukan sikit tp da bnyk dah....cuma x berasap jer telinga aku nie....

life is something abstract....depends how u decorate it....how u mention it is life....ada orang kata melancong itu life tp bagi aku melihat senyuman orng adalh sesuatu yng best coz indirectly,kita pon senyum jugak....namun where the happiness ?aku sedih sangt biler ada orng datang n marah2 tanpa thu cerita yang sebenar...kalu nak marah pon,tolong jgn guna orng tengah...nanti masalah yang xbesar pon akan jadi besar....ishkkkkkkkkk......:(

pada aku,,mungkin ini adaalh satu ujian dari Allah..Dia nak uji tahap kesabaran aku....walaupun aku rasa aku xboleh nak hadapi,,actually,i can do it...mungkin semangat aku xkuat,xyakin lagi....aku tetap kena teruskan seme ini..aku yang mulakan dan WAJIB aku yang akhirkan....semoga rahmat Allah sentiasa mengiringi langkahku dan hidupku....amin.....

No comments: