Saturday, March 12, 2011

~SmArT ShOpPiNnG..~

Assalamualaikum dunia..~_~
alhamdulillah,malam nie aku dapat berehat sepenuhnya...akhirnyer selesai sudeh projek smart shopping..dalam program tue,aku jadi ketua biro protokol,mai ai,,,memang aku ternganga,tp once orang bagi amanah,kita kena lah responsible..hehehe..dan kenangan aku menjadi mc formal memang aku xkan lupa..hahahhaa..klako sangat,rasa macam nak pengsan jer...
aku nak puji backdrop yang kawan aku buat (kami yang tolong..hehehhe)..cntik sanagt,hiasan dia buat lain dari yang lain...jeng2


dengan ada rama2 gergasi tue,nmpk mcm meriah jer..kuikuikui...walaupun program nie start kol 9-11,tp nak persiapan yang meletup gitu,maklumlah semenyer siswi,so kena buat elok2 gitu...kena kasi siswi bangga jadi siswi..hahaha...tp dalam2 siswi,ada 2 ekor kumbang yang sesat...tp ok lar coz diorang memang sporting,,maceh to megat and solleh,,:))
megat and solleh wif pengarah projek merangkap roomate aku..hehehhee..dalam ceramah smart shopping nie,,peserta agak pasif sikit..maybe pagi jumaat,atau kena cari mood lu untuk dengar ceramah...tp alhamdulilah,program tue diakhiri dengan jayaNya...terima kasih ya Allah diatas keizinanMu...
biler VIP sedang makan di bilik rekreasi,kami sebagai AJK yang sporting+ting tong terus interprem depan backdrop...macam2 gaya kami buat..seronok sangat..memang release tenshion,,pastu,dapat bnyk makanan,,yang tue paling terbaik...hehehehe...


hehehhe..seronok lar amik gmbr bnyk2....dapat share happiness ngan orang lain..hehehe..apa pon,aku ingin ucapkan tahniah pada nieza (pengarah projek),shirley (ex-officio),kak ina (t/pengarah) dan seme ajk smart shopping...bagi aku,program ini jugak dapat eratkan lagi hubungan ngan AJK lain..sblm nie,kalu jumpa juz senyum jer,tp sekarang dah boleh main usik2 ag...TAHNIAH !!...:))



1 comment:

si penglipur lara said...

lepas nie..jom kita ramai2 p shopping !!..heheheheee...smart shopping..:))