Wednesday, May 18, 2011

~Alhamdulillah....lega ~_~

Assalamualaikum....
korang sihat??lama xjumpa,kan...hehehe...moga sihat2 dan gembira selalu kehendaknya,,,
lamanya aku xjenguk diari yang comey nie...hehehe...aku sibuk sangat dengan final exam..time table exam aku sangat mendera zahir dan batin...setiap hari ada exam,ditambah pulak dengan paper yng killer...mak oi...sangat memenatkan...time tue,da xkenal hari dah...dating ngn buku jer hari-hari....sampai da jadi katak dalam gelas...buat dunia sendiri...

tp sekarang aku da tinggal satu paper ag..haish...exam da lagi tp da berlagak mcm da bebas,kan...hehehe...aku seronok sangat coz usaha aku semester nie aku sangt berpuas hati...alhamdulilah...walaupun,ada certain paper yng memang susah,tp ok lar coz aku da usaha...bukannya aku juz let it go mcm tue jer...
ok lar...tu jer yng aku nak citer sal exam aku smester nie...setiap sem aku akn ada pengalaman yng berbeza yng aku kan rindu saat nie...saat study mcm orng xbetol...kadang2 sampai xtido mlm nak habiskan baca semua note...saat menjadi seorang student sangt seronok..kepada kawan2 yng diluar sana,carilah pengalaman sebnyk mungkin kerana saat ini xmungkin kembali lagi...yng ada hanyalah kenangan manis yng akan disimpan kemas dalam hati kita...

aku da kerja lain pulak nie...nak kena out lu...kata akhir dari penaja,,carilah pengalaman sebnyk mungkin dalam dunia student nie...masa nie lah kita akan mencari idnetiti kita sendiri...tp jgn masuk duni yng xelok...bergaul tnpa batasan...ingat kemana kita pergi,siapa pun kita satu hari nanti....ingat Allah supaya diri kita tidak terpesong dari suruhanNya...semoga kita sama2 berjaya dalam hidup dan semoga kejayaan akan mengiringi setipa langkah kita...amin...
have a nice day,,,,have a nice life and be a nice person...:))
assalamualaikum...@_@

No comments: