Monday, May 2, 2011

rajin/malas ..it's up to u ...@_@

Assalamualaikum...
final exam aku tinggal beberapa hari je ag..xsampai semunggu ag pon...ya Allah risaunyer...semester nie sem yng paling busy bagi aku..bnyk program+assignment yng kena fokus...pastu,biler time final exam mula lah aku kelam kabut....rajin dan malas bergabung bila tgk banyak yang kena study..pastu banyak yang kena review balik.ya Allah rajinkanlah diri ini...
sekarang nie..aku hanya nak fokus pada exam aku sahaja...sanggup xbalik coz takut xstudy kat umah..alih-alih2,kat sini pon still ambil xfokus jugak..emmmm...
sebenarnya,,aku pon tgh konpius nak baca yang mana dulu...exam aku berderet...pulak tue kena pulak paper yng killer semuanyer,,,risaunyer hati ini....
ok ,ah..aku nak undur diri dulu..nak sambung study pulak...study jgn xstudy...mintak2 pointer xturun sem nie..kalu x,tiada sapa yang bersalah melainkan diri ini...wawawa...
akhir kata,,semoga berjaya pada kengkawan yang amik exam...jaga minda...jaga kesihatan..xmo tenshen2 taw...assalam,...@_@
wether u want u be lazy @ not..it's up to u,my friends...the future is depends on what u do in present...(mahatma gandhi)...

2 comments:

Anonymous said...

told ya. I followed you. nice entry. I like mahatma gandhi. ^^

si penglipur lara said...

mr thinker @Ali:thank u...i will follow ur blog too..